Sunday, November 25, 2007

Εκ βαθέων...

...επειδή δεν είμαι ένας κλασσικός blogger που γράφει κάθε μέρα επί παντός του επιστητού (sic), παρά μόνο όταν έχω την έντονη διάθεση και το χρόνο, να πω κάτι σημαντικό ή ασήμαντο για μένα σε οποιοδήποτε επίπεδο...( έστω και αν βρίσκομαι όλη μέρα, σχεδόν μπροστά στο laptop μου)
...επειδή δεν ασχολούμαι με πνευματικά δικαιώματα του διαδικτύου και ούτε με αφορούσαν ποτέ ώστε να παρεξηγούμαι και να αρχίζω την γκρίνια για το ποιος πηρε ή δεν πήρε κάτι απο το δημοσιευμένο post μου στο net, με ή χωρίς την άδειά μου κι άλλα τέτοια ποταπά που κατα καιρούς βλέπω να συμβαίνουν στην μπλογκόσφαιρα...(γιατί απλώς αυτά που μπορούν να μου αποδόσουν χρήματα και ό,τι άλλο, ξέρω να τα διοχετεύω διαφορετικά στη δημόσια "αρένα")
...επειδή πάντα εκτιμούσα μερικούς ανθρώπους γνωρίζοντάς τους πρώτα μέσω του γραπτού λόγου τους...(και με ενδιέφερε πάντα να τους γνωρίζω από κοντά , αν και δεν τα κατάφερνα πάντα)
...επειδή λίγοι είναι αυτοί στους οποίους χρωστάω την όποια εξέλιξη και πορεία μου στο βάθος του χρόνου...(και με τον έναν ή τον αλλον τρόπο τα φέρνει η τύχη και "συναντιόμαστε")
...και επειδή ξέρω ν αναγνωρίζω και όχι να κολακεύω...(προς αποφυγή "μεταφράσεων" και παραφράσεων)

...Θα πω...
...ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο για τη δημοσίευση του post μου "Εμεις οι Βασιλιαδες...εμεις οι Αθανατοι!!!!" στην Ελευθεροτυπία του Σαββάτου. Τόσο απλά!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ'' ΤΗΣ 24-11-2007.ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΑ ΣΧΟΛΙΑ...
ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ- "ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΚΟΚΑΛΑ" !!
ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Ψ Υ Χ Η....ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ....Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ...ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
Ευαγγέλιο Ιωάννη 3:16 «ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΓΑΠΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣΤΕ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΜΟΝΟΓΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ».
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ....ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ....ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ!!! ΕΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟ KAI ZHTHΣΟΥΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ...
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ Χ Α Ρ Ι Σ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΚΗ.ΤΟΣΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΠΛΑ...ΟΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ.ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ....
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΤΕ...ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ !! ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ...ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΥΝΗΓΟΡΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΑΤΕΡΑ ΕΑΝ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ..ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ...
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΟΣ...ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΔΙΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ....ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΕΧΕΙ....ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ Ευαγγέλιο του Ματθαίου 24 : 35 «Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΟΥΝ»

ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΡΑΓΓΕΔΑΚΗΣ
panf106@yahoo.gr

12:07 PM  
Blogger One Big DJ said...

Μπράβο. Έτσι κι αλλιώς κατά την ταπεινή μου γνώμη φίλτατε Storyteller το κείμενο που είχες αναρτημένο τους τελεύταιους μήνες μιλούσε πολύ περισσότερο από καθημερινές αναρτήσεις τύπου ''έχω κάτι να πώ και σας το αποδυκνείω συνέχεια''.

Να περνάς καλά.

6:17 PM  

Post a Comment

<< Home