Wednesday, February 21, 2007

Καλιο πεντε και στο χερι...

Μαλλον είναι κομμάτι δύσκολο να γράψω μόνο 5 πράγματα που να με χαρακτηρίζουν και σκιαγραφούν κάπως αυτό που είμαι. Πολυλογάς και λίγο παραμυθάς από τη φύση μου ποτέ δεν σκέφτηκα ότι μπορώ να εξαντληθώ μέσα σε μια τόσο μικρή λίστα παραθέσεων. Παρ όλα αυτά επειδή η αγαπημένη φίλη Κατερίνα πρό των Πυλών μου έδωσε αυτή την ευκαιρία θα προσπαθήσω να το κάνω όσο δύσκολο και αν είναι.

Λοιπον εχουμε και λέμε:

1. Δεν αποφασίζω να μεγαλώσω παρ όλα τα...όσα χρόνια μου, εμμένοντας πεισματικά σε μια νεαρότερη ηλικία που η ανεμελιά και η ανευθυνότητα ήταν τα κύρια στοιχεία που την χαρακτήριζαν. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνω πολλές φορές να ξεφεύγω απο φασαρίες ή και αγγαρείες και αλλοτε να μην επωμίζομαι ευθύνες που μου ανήκουν ολοκληρωτικά.

2. Μου αρέσουν τα ακριβά casual ρούχα με αγαπημένη μάρκες τα Tommy, GAP και Energy. Ολη μου η ντουλάπα έχει σχεδόν μόνο jeans και T-shirts σε διαφορα σχέδια καθώς και tommy, replay ή timperland παπούτσια . Οι συνδυασμοί χρωμάτων στα ρούχα, τα εσωρουχα, τις κάλτσες, τις "μπανάνες" και τα ρολόγια (swatch κατα προτίμηση) είναι η εμμονή μου και γενικά ζω στον καταναγκασμό του συνδυασμού αυτών... απο μια μέρα πριν για την επόμενη. Κατάλοιπο φαντάζομαι των παιδικών μου χρόνων που η μητέρα μου επέμενε να με ντύνει με τα πιο άθλια ρούχα που έβρισκε στα συνοικιακά καταστήματα της περιοχής με τα ευφάνταστα ονόματα "Το Φρικτόν Λάθος" και "O Κανακάρης" η " Ο Ντέτσικας". Και ναι υπήρχαν αυτά τα ονόματα στο Αιγάλεω παρακαλώ.

3. Η συγγραφή ή η γραφή αν προτιμάτε, είναι η ζωή μου, η δουλειά μου και δεν ξεχωρίζω τα όρια μεταξύ αυτών των δύο πολύ συχνά. Είναι η ζωή μου η δουλειά μου ή η δουλειά μου είναι η ζωή μου; Είναι ένα ερώτημα που με ταλανίζει πολλές φορές χωρίς να μπορώ να δώσω μια ικανοποιητική απάντηση. Εγώ και ο Κολόμβος...ένα πράμα!

4. Επιτρέπω στον εαυτό μου να έχει πάθη και ουχί αδυναμίες. Τα πάθος χαρακτηρίζει εν πολλοις το είναι και την ύπαρξή μου. Οποιο πάθος έχω όσο και καταστροφικές συνέπειες αυτό έχει, όσο εξακουλουθει να είναι παθος , το αποδέχομαι και το φχαριστιέμαι χωρίς ενοχές, χωρίς προσπάθεια να ο αποβάλλω και να το εξαφανίσω. Αντιθέτως τις αδυναμίες μου τις εξαφανίζω απο προσώπου γής, τις καταργώ και μετά ήταν σαν να μην υπήρξαν ποτέ, όπως για παράδειγμα το κάπνισμα.

5. Αγαπώ τη γυναίκα με την οποία διάλεξα να μοιράσω τη ζωή μου με μια αγάπη ανιδιοτελή και συνεχόμενη χωρίς τυμπανοκρουσίες και υπερβολές. Αγαπώ τους φίλους μου με μια αγάπη που αγγίζει τα όρια της συγγένειας με την μόνη διαφορά το δικαίωμα της επιλογής που είχα εξαρχής για να τους χαρίσω απλόχερα μια άνετη θέση στη ζωή μου.

Είμαι και ένα εκατομμύριο σύν πέντε άλλα πράγματα ...αλλά αυτά μιαν άλλη φορά...

Καλώ κι εγώ με την σειρά μου τους
so-de-lovely
ang3lian
yonderboi
Μην ξεχάσω να ξυπνήσω
Φώτης

Υγειαίνετε φίλτατοι!!!

6 Comments:

Blogger Katerina ante portas said...

Mάλιστα story teller μου, άλλη φορά θα ψάχνω τη μάρκα στο..ρολόϊ!!
:)
Ντέτσικας, που τον θυμήθηκες, ενδημούσε και στην Ερμού της εποχής αν δεν κάνω λάθος!

(Και το όνομά σας; Έτσι για να πούμε ένα χαίρω πολύ βρε παιδί μου!)

10:44 AM  
Blogger ViSta said...

Katerina ante portas... το όνομά του ρωτάς; Μα δεν είναι Storyteller?

Storyteller συγνώμη αν κανω outing ότι είμαι άσχετη... αλλά τι είναι οι "μπανάνες"; Δεν ξέρω γιατί αλλά σε είχα φανταστεί μονοχρωμικό... Την 3η πληροφορία όμως κάπως την είχα υποπτευθεί...τα υπόλοιπα ενισχύουν την εικόνα που είχα δημιουργήσει για σένα :-)

4:20 PM  
Blogger Storyteller said...

Εεεε εντάξει είπα και το ονομά μου ετσι για να βρίσκεται...μονο που το έχω αφήσει στο blog της Κατερίνας..
Οσο για την "μπανάνα" vista μου είναι τα αθλητικά τσαντάκια που βάζουμε γύρω απο τη μέση...you know....
μονόχρωμος δεν θα μπορούσα να ήμουν ποτέ..
:-)))
ελπίζω να ενισχύουν θετικά την εικόνα μου...χο χο χο

9:32 PM  
Blogger Katerina ante portas said...

Xαίρω πολύ story teller μου! Ξέρεις vista, νομίζω ότι τα μικρά μας ονόματα δεν είναι τυχαία και γι αυτό ρώτησα τον οικοδεσπότη φίλο μας. Άλλως πάντα τηρώ τη δεοντολογία του bloging!

11:25 AM  
Blogger ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ said...

1. ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΕΣ...

2. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΑΥΤΟΦΥΕΣ ΧΙΟΥΜΟΡ...

3. ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ Μ' ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ...

4.ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΣ "ΓΑΥΡΟΣ"...

5.ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΑΙΔΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...

4:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://eekshop.com
It might be of assistance for more information about first take a be on the lookout at different local publications to learn more about schedulae an appoitment with what Asian dating ads are available. Many about each local publications have their personal sites on the internet that not only can they list different kinds to do with materials on It will be the a popular feature that makes a resource box easier enchanting a guy or gal for more information regarding never among the most get hold of Asian singles but to explore also get hold of ones that are specifically on a minumum of one local area.

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home