Wednesday, May 17, 2006

Επιστροφή χωρίς φωτογραφίες!!!

Πέρασε αρκετός καιρός. Συνέβησαν πολλά και όχι τόσο καλά! Δεν είχα όρεξη όχι να γράψω αλλά ούτε να ανασάνω. Οκ έκανα μια ατασθαλία με το gothic monastery αλλά με προκάλεσαν. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχασα μερικά πράγματα 2-3 καλές δουλιές μια μεγάλη ευκαιρία,έχασα για λίγο τα λογικά μου, θα έχανα και τη συναυλία της JLO αλλά ευτυχώς την ακύρωσε οπότε μικρό το κακό... παρα λίγο να χάσω και το χιούμορ μου αλλά ευτυχώς έχει γερές βάσεις και απετράπησαν τα χειρότερα.
Μέσα σε αυτό το διάστημα χάλασαν επίσης πολλά πράγματα. Χάλασαν συνεργασίες , χάλασαν το δρόμο που οδηγεί στο σπίτι μου, χάλασε το ψυγείο μας και το κυριότερο χάλασε το laptop μας (αυτό μας στοίχισε περισσότερο αφού ακόμα μας ταλαιπωρεί η ΗΡ και δεν ξέρουμε ποτε θα το πάρουμε)
Στο καιρό που πέρασε έμαθα πολλά δυσάρεστα, το παιδί μιας φίλης μας είναι σοβαρά άρρωστο και κανείς δεν ξέρεια ακόμα τι έχει, ένας ξάδερφός μας έχει πιστέψει οτι αργοπεθαίνει και...όντως αργοπεθαίνει, μου άφησαν ένα κουταβάκι έξω απο το σπίτι μου και με μιση καρδιά πήγα και το άφησα στο πιο κάτω σπίτι (έχω 4 σκυλιά πόσα ακόμα να πάρω;), πρέπει να βγάλω ένα δόντι μου και να βάλω γέφυρα, τρέχω κάθε μέρα 14 χιλιόμετρα αλλα δεν χάνω ούτε ένα κιλό, η Αννα Βίσση δεν έχει χορογραφία στο τραγούδι της και θα χτυπιέται πάλι όπως έκανε στην δεκαετία του 80 με το "Δεν θέλω να ξέρω"
Ολον αυτόν τον καιρό κατράστηκα πολλούς ανθρώπους κάτι που κάνω πρώτη φορά στη ζωή μου αλλά βαρέθηκα να είμαι καλός (και όμορφος) αγγελικά πλασμένος. Αποφάσισα στο εξης όποιος με ενοχλεί να τον βρίζω, όποιος με εμποδίζει να τον βγάζω απο τη μέση...με όποιον τρόπο...όποιον αντιπαθώ να μη του μιλάω και δεν θα είμαι ευγενικός με ανθρώπους που δεν το αξίζουν. Αρκετά!!!!
Ομως μεσα σε αυτό το διάστημα ανέλαβα μια καλή δουλεια (αν και όχι τόσο προσοδοφόρα) είδα την Ολυμπία Δουκάκη στο Ρόουζ (αν και για ενα τεταρτο με πηρε ο ύπνος) βγήκα πολλές φορές με τους φίλους μου, φαγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε... ανακάλυψα πως αν έχεις καλούς φίλους όλα τα προβλήματα είναι μηδαμινά...φύτεψα μαζί με τη γυναίκα μου δένδρα και λαχανικά στο κτήμα μας(θα βγάλω παγκο να τα πουλάω , να έρθετε να παρετε), τσακωθήκαμε ελάχιστες φορές και μ αρέσει που τα βράδυα στο κρεββάτι μας έρχεται και κολλάει πάνω μου παρά τη ζέστη (και τα παραπανισια κιλα...και των δυο μας),κι ας τη σπρωχνω να παει πιο πέρα...αποφάσισα να κάνω μια πρωτοποριακή καλλιέργεια, έφτιαξα τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου μου , βγάλαμε τις φλοκάτες και επιτέλους έφυγε και ο Οδυσσέας απο το Fame Story (πολύ μου την έδινε αυτό το παιδι)
Για τον χρόνο που έρχεται ελπίζω να μου κάτσει καμμιά καλή δουλεια...να τελειώσω το βιβλίο που γράφω τώρα (αμήν), να με λατρέψουν και οι νέοι μου μαθητές (αλλιώς θα πεθάνω) και να μη βλέπω θλιμμένα πρόσωπα γύρω μου
Είθε...

ΥΓ. Για τις Μουρλοκακομοίρες που μου συμπαρασταθηκαν και έγραψαν για όλη αυτή την ιστορία που με έκανε να χασω τα αβγα και τα πασχάλια τις ευχαριστώ πολυ αλλά δεν αξίζει τον κόπο πλέον...αν ανακατεύεσαι με τα πιτουρα σε τρωνε οι κοτες εξ άλλου. Μπορεί να μας την έφερε η Village και ο Σακης αλλα δε βαριέσαι..πρωταθλητής είναι αυτός που πέφτει δέκα φορές και σηκώνεται μία!!! (έχω να πέσω ακόμα αλλες 6)

Καλως σας βρήκα guys!!!

19 Comments:

Blogger ViSta said...

...και να μη βλέπω θλιμμένα πρόσωπα γύρω μου
Είθε...

Είθε και καλώς όρισες.
Και βρίσε με άμα προτιμάς, αρκεί να μου μιλάς ;-)

Καλή επιτυχία στα μικρά και στα μεγάλα σας σχέδια και περαστικά στο παιδί...

4:02 PM  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλώς ώρισες!
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου λοιπόν!

(Τι είναι αυτό με τις..Μουρλοκακομοίρες, ή δεν θέλεις να επεκταθείς;)

11:02 PM  
Blogger NinaC said...

Καλώς ξανάλθες!! Χαίρομαι πολύ, σε είχα ανακαλύψει λίγο πριν φύγεις.

Και τώρα θα σε ξανα ανα καλύψω!!

:))))))))))))))

12:36 AM  
Blogger mindstripper said...

Γουέλκαμ χόουμ φίλε μου. :-)

1:34 AM  
Blogger sikia said...

Welcome back!!! We missed you!
Έλα στην παρέα μας (όχι φαντάρε), ή όπως μου αρέσει να λέω, γδύσου και έλα στην παρέα μας.
Φιλάκια.

5:56 AM  
Blogger Storyteller said...

Αγαπτά μου παιδιά ...με συγκινήσατε και πάλι...σνιφ σνιφ...vista (τι καλά!!), katerina (μεγάλη ιστορία με αυτά που έγραψαν οι μουρλοκακομοιρες), doll (μια χαρα που βρεθήκαμε), mindstripper (οι παλιες καλές αξίες...χε χε), sikia (και μενα μου έλειψεσ καλή μου) morgana ... (και φονταν και λικεράκι βρε θα σας δωσω!!! και υποβρύχιο και κρυα σουμάδα ή βυσσινάδα για τις ζέστες που θα έρθουν!!!)
Φιλιά

11:16 AM  
Blogger nanakos said...

Kai mazi me tin epistrofi sou nomizw pws dikaioumaste na giortasoume kai to prwto sou ALITHINO post poy den mas talaipwreis me asynartisies xwris arxi, mesi kai telos kai mas deixneis pragmatika poios grafei. Oso kai na zoulikseis to kefali sou gia na genniseis tis pio periplokes diadromes tipote den tha mporei na sygkrithei me afti soy tin aplotita kai eilikrineia. Kai nomizw pws den eimai o monos pou to leei afto - rwta tin parakathimeni sou ;-)

11:45 AM  
Blogger Storyteller said...

Νανακο μου αφου το ξέρεις πως ειμαι πολυ κουλτουριάρης άνθρωπος και δεν μπορω να αποφυγω να λεω ασυναρτησίες όπως κάθε κουλτουριάρης που σέβεται τον εαυτό του (βλ Ζουράρη, Βέλτσο κλπ) και σε προειδοποιώ ..θα τις ξαναπω θα τις ξαναπω θα τις ξαναπω (κατα το I ll do it again...I ll do it again...I ll do it again της Norma Desmond) γιατί αν δεν ξαναπω ασυναρτησίες δεν θα είμαι ο storyteller θα είμαι ο Νανακος και δυο Νανακοι στην ιδια blogosfaira δεν χωράνε...ασε που η morgana δεν θα εχει με τι να ασχολειται...χι χι χι

12:00 PM  
Blogger Unknown said...

καλώς ήρθες πίσω, σαν να είχες φύγει απλά ένα μεγάλο ταξίδι ;)

1:51 PM  
Blogger Φίλιππος said...

Δε θέλω να κρίνω αλλά πολύ ωραία μου ακούγονται, όσα μας λες για δήθεν άχαρα. Εν πάσει περιπτώσει, η εναλλακτική του Monastery είναι πάντα διαθέσιμη..:-)

2:39 PM  
Blogger so-de-lovely said...

Αγαπημενε μου storyteller τωρα εσυ κοιμασαι τον υπνο του δικαιου αλλα εγω σ'αγαπω και σε καλωσοριζω! Σμουτς-σμουτς

3:03 AM  
Blogger thegypsy said...

ακούγεται μία θαυμάσια περίοδος αλλαγών!!!!
Καλό είναι που και που να κάνουμε και κανένα format στους εαυτούς μας...
:)

8:45 PM  
Blogger Storyteller said...

street spirit όντως ήταν ένα μεγαλο ταξίδι...που λέω να μην το ξαναποαω όμως!
morgana, θα σου δώσω και γλυκο τριαντάφυλλο βρε...μην μας φας και τα κουτλάκια
ζαρατούστρα, μια χαρα μου ακούγονται και μένα όλα τελευταία...
so-de-lovely μπορει να κοιμάμαι (συνήθως) αλλά πάντα σε καταλαβαίνω...χι χι χι χι
thegypsy, είναι περίοδος μεγάλων αλλαγών....θέλω να πιστεύω!!!

11:10 PM  
Blogger Mikrouli said...

Kαλώς όρισες και πάλι αγαπημένε!

Όσο για τη γυναίκα σου, μην τη σπρώχνεις την γλυκούλα μου πιο πέρα!
Τα έξτρα κιλάκια τις ζεστές μέρες λειτουργούν κάτι σαν μίνι σάουνα! Άσε που θα κομψήνεις χωρίς να το καταλάβεις!
;ο)

Φιλιά πολλά μικρέ μου κουλτουριάρη!
;οΡ

8:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site »

2:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! Spyware removal remove about3ablank How to write a debt settlement letter Motorcycle summer jacket Webplace cheap valium gambling 1991 mercedes benz 300 sl Scottsdale botox Lpn to rn schools online Physicians healthcare insurance Novato california cooking school financial advisor http://www.cpu-comparison.info/Awnings_il.html Car cover car cover a a target blank Currency trading tutorial botox south florida financial planning for high school students

10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

[size=72][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]ENTER ON SOFTWARE PORTAL[/url][/color][/size]

[size=46][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]DOWNLOAD SOFT![/url][/color][/size]

[img]http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4762671/2/istockphoto_4762671-software-box.jpg[/img]

[size=46][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]OEM SOFTWARE[/url][/color][/size]

[size=72][color=red][url=http://www.go4you.net/go.php?sid=24]DOWNLOAD SOFTWARE[/url][/color][/size]

[size=72][b]Load estantUpsema software [/b][/size]
[size=72][b]Download estantUpsema soft programm Mac[/b][/size]
[size=72][b]Buy estantUpsema soft programms on [/b][/size]

http://www.google.com/

10:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ευχαρίστηση του να καταλάβει το blog σας. Τα παραπάνω άρθρα είναι αρκετά εξαιρετική, και πραγματικά απολαμβάνουν την ανάγνωση blog σας και τα σημεία που έχετε εκφράσει. Μου αρέσει πολύ να εμφανιστεί ξανά σε μια τυπική βάση, μετά την πολύ περισσότερο στο πλαίσιο του θέματος. Ευχαριστίες για τη διανομή ... κρατήσει γράψιμο!

9:52 PM  

Post a Comment

<< Home