Saturday, May 21, 2005

Απλά πράγματα!

Και επειδη ουτε τη διάθεση έχω αλλά ούτε και τη νοημοσύνη, μάλλον, να ασχοληθώ με την επικαιρότητα ή τα κοινωνικοπολιτικοπολιτιστοκοοικονομικά δρώμενα, είτε αστειευόμενος, είτε σατιρίζοντας, είτε προβάλλοντας δεόντως (ή υπέρ του δέοντος) την κατα τα άλλα πολύπλευρη κουλτούρα μου, θα σιωπήσω αυτό το Σαββατοκύριακο βλέποντας Παρατράγουδα (γιατι η Αννίτα ξέρει να παίζει μπάλα και τη γουστάρω) , απολαμβάνοντας τον ανακάμπτοντα θεσμό της Eurovision (γιατι μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια), βλέποντας διάφορες ταινίες στο dvd (για να έχω και ένα άλλοθι) ή τσόντες (γιατι απλά με καυλώνουν),κάνοντας σεξ (για να ξεκαυλώσω) ή κάνοντας ένα σωρό άλλα ασήμαντα πράγματα που για έναν περίεργο λόγο ανάγονται σε σημαντικά όπως συνήθως συμβαίνει σε αργόσχολους ανθρώπους!
Κάπου εκεί έξω κάποιος ξένος φωνάζει και επιδεικτικά αρνούμαι να του απαντήσω...θα φύγει...όπως κάνει καιρό τώρα!
Καλυτερα έτσι!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home