Saturday, May 07, 2005

Χαμένος στα σαββατοκύριακα!!

Η δυσλεξία της επιθυμίας και η απομόνωση του πάθους μέσα σε άηχες φράσεις και άστοχες πράξεις πολλές φορές με καταστροφικά αποτελέσματα οδήγησαν και αυτή τη βδομάδα σε ένα πολλά υποσχόμενο σαββατοκύριακο. Οχι ότι επιμένω πια σε μια πιο ευοίωνη έκβαση, έχω σταματήσει τις προσπάθειες καιρό τώρα , προσδοκώ όμως σε μια ξαφνική εξέλιξη, σε κάτι ανέλπιστο και ασυνήθιστο ή σε κάτι απελπιστικά συνηθισμένο αναμενόμενο αλλά και γοητευτικό συνάμα!
Δεν είναι που φοβάμαι να μιλήσω, δεν είναι που αρνούμαι να φωνάξω πέρα απο τον ορίζοντα, στις παρυφές εκείνου του βουνού που αγέρωχα στέκεται χρόνια τώρα για να το καθυποτάξω. Ποιος μπορει εξ άλλου να εξημερώσει τη φύση; ποιος μπορει να κυριαρχήσει πάνω της χωρίς να υποστεί τις συνέπειες μια τόσο υβριστικής πράξης;
Αλλο ένα σαββατοκύριακο έρχεται για να με οδηγήσει σε ένα δημιουργικό αδιέξοδο, και σε μια ένδοξη πάλι με το τίποτα.
Θα χαθώ πάλι μέσα σε συγκεχυμένες ρήσεις, ενεργοπαθητικά ρήματα, ατυχείς επιθετικούς προσδιορισμούς και φράσεις που δεν γίνονται κατανοητές προτάσεις. Πρόστυχα ευλαβικές σκέψεις, λόγια, λέξεις που χάνονται στον άνεμο κυρίως τα Σάββατα για να επανέλθουν ως κήβδιλες προσευχές ξωτικών και μικρών δαιμόνων τα πρωινά των Κυριακών.
Δεν είναι που δεν ξέρω που και πως να απευθυνθώ, δεν είναι που δεν θυμάμαι οικεία κακά και αλλότριες ευτυχίες. Ποιος μπορεί εξάλλου να κατηγορήσει κάποιον που δεν μπορει να διαχωρίσει το όνειρο απο την πραγματικότητα;
Αλλο ενα σαββατοκύριακο έρχεται μετα βαϊων και κλάδων...και ένας άλλος Χριστός θα μπεί στην πόλη των ουρανών για να δοξασθεί να συλληφθεί να μαστιγωθεί να σταυρωθεί να πεθάνει και να αναστηθεί...και παντα θα υπάρχει ένας απιστος Θωμάς για να το αμφισβητήσει και να αμφισβητηθεί ακόμα και απο την ίδια του την ύπαρξη.
Δεν μπορώ τις συγκρίσεις, είμαι το αντίθετο του ολοφάνερου και το όμοιο του απόκρυφου,έστω κι αν ακόμα είναι χαμένο στο βυθό της Νεκράς θάλασσας.
Μη δίνετε σημασία... είναι φορές που λέω ότι θα πρέπει να γράφω πιο κατανοητά και διόλου δυσνόητα ... το προσπαθώ... και τελικά νομίζω ότι το καταφέρνω...ίσως όχι για τους πολλούς αλλά το καταφέρνω.
Είμαι ήδη χαμένος σε ένα ακόμη σαββατοκύριακο....έχει ήδη αρχίσει να βρέχει.... ο θόρυβος της βροχής όπως και ένα ενοχλητικό τραγούδι που δεν καταλαβαίνω το νόημα των στίχων του, καλύπτουν την αηχη κραυγή μου που έτσι κι αλλιώς δεν θα έσπαγε ποτέ το φράγμα της σιωπής.
Η ουσία δεν βρίσκεται στο νόημα αλλά διάσπαρτη πίσω από τις λέξεις, σε σημεία που ανθρώπου μάτι δεν φτάνει με ευκολία γιατι συνήθως περνά και προσπερνά αδιάφορα. Και το μόνο που με θυμώνει είναι η αδιαφορία....μπορεις να με αγαπήσεις, να με μισήσεις , να με βρίσεις, ίσως και να σε αφήσω να με χτυπήσεις, μόνο μην αδιαφορήσεις...αυτό θα με σκοτώσει...πίσω απο τις λέξεις λοιπόν και ο υποψιασμένος φίλος ή εχθρός θα νιώσει!
Δεν ειμαι για τους πολλούς είναι αλήθεια, θα το ήθελα όμως!
Αλλο ένα σαββατοκύριακο έχει έρθει
και ο νοών νοείτω!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Το βρακί μου λέρωσε την ταπεινότητα των καιρών. Λάγνες πορδές οι μέρες που θα έρθουν-μέχρι τη Εurovision. Η βροχή κατάπιε το σάλιο μου και η νύχτα τη μπουκιά μου. Μια κυλόττα είμαι. Θα γίνω άραγε ποτέ κάτι άλλο - σωβρακοκυλόττα, ας πούμε? Οψόμεθα.

2:57 AM  
Blogger Storyteller said...

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία φίλε μου...για όλου έχει ο Θεός... το αποδεικνύεις περίτρανα καθημερινώς!

11:14 AM  
Blogger Revekka said...

Μπράβο ανώνυμε!Τα θερμά μου συγχαρητήρια!Είσαι και πολύ μάγκας!!Για κάποιους είναι καλύτερα να μην υπάρχει ελπίδα μπας και καθαρίσει αυτός ο κόσμος!(Παραπέμπω σε ένα δικό μου post:Γίνε και εσύ μ....ς!Μπορείς!)

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δυστυχώς για σένα και όχι για μένα, φίλτατη Ρεβέκκα (αλήθεια, ξέρεις ότι η Ρεβέκκα ήταν πόρνη της Αποκάλυψης που ποτέ δεν πήρε άφησε αμαρτιών?! Μάλλον, εσύ αναφέρεσαι στη Ρεβέκκα του Ιβανόη γιατί νομίζεις πως είσαι και δεσποσύνη κλεισμένη σε πυργίσκο)οι μαλάκες είναι σαν τις κατσαρίδες: survivors! Κάτι που δεν μπορώ να πω για τους ηλίθιους!

12:14 PM  
Blogger nanakos said...

Όλοι πονάμε, όλοι πονάμε...

12:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δε νομίζω πως τέτοιου είδους διαξιφισμοί ταιριάζουν στο παρόν μπλόγκ...ηρεμήστε!

12:48 PM  
Blogger Revekka said...

Ρεβέκκα με λένε φιλαράκο!!Και στην τελική δεν ζήτησα ποτέ άφεση αμαρτιών!Γουστάρω να είμαι αμαρτωλή!Να και σε κάτι που μοιάζουμε:Μας σιχαίνονται και τους 2!Αλλά εγώ το διασκεδάζω ενώ εσένα σε πατάνε και σε λιώνουν!

1:46 AM  
Blogger DanaiShips said...

Πάντα στεναχωριέμαι όταν ένα άκυρο σχόλιο στρέφει την προσοχή όλων προς αυτό και όχι προς το κείμενο το οποίο αφορούσε...
Δεν είναι κακό να χάνεσαιστα Σαββατοκύριακα. Εγώ χάνομαι στις Δευτέρες. Σε αυτές τις Δευτέρες που πάντα ψελλίζουν υποσχέσεις, απαλλοτριώσεις, αλλαγές, δεσμεύσεις, μετακομίσεις και προσκομίσεις συναισθημάτων και εμπειριών...για να καταλήξουν τελικά,
αποτυχημένα,
παταγωδέστατα...
σε μία Τρίτη...

5:10 PM  
Blogger Storyteller said...

Επιζητώ ολοένα και πιο πολύ, μέρες ώρες ίσως και χρόνια να χαθώ μέσα τους και να παρασυρθώ ανήμπορος για οτιδήποτε...(ναι μου ήρθε μια ιδέα για ένα επόμενο post). Να διαγράψω χρώματα και ήχους μνήμες και όνειρα και απλά να αφςθώ στην κινούμενη αμμο της λήθης ή του λήθαργου που ενίοτε με καταλαμβάνει! θα αφήνομαι...όσο το μυαλό μου μπορεί ακόμα να δικαιολογεί την ύπαρξή μου!
Απλα τα σαββατοκύριακα είναι ένα άλλοθι!
Καλοδεχούμενα....

9:49 PM  

Post a Comment

<< Home